English flagDutch flagFrench flagGerman flagItalian flagPortuguese flagSpanish flag
Name : Rawrr Designs
Admins : Renni ♥
Co-admins : Nobody
Designs by : Lecs (Irresistible Designs)
Credit : LeCs (Irresistible Designs) .
Browser : Google Chrome
Visitors : counter how to put
Easy Tracking
 
Bună , bine ai [re]venit pe Rawrr Designs .
Zilele comenzilor sunt :
- marți,joi și duminică
poți comanda 2 texte decorate
și 3 nedecorate, gif-uri câte dorești
maxim 2 bloguri Tumblr codate
edit la poze (maxim 5) pe comandă
regulile de comandă și tot ce trebuie
să afli vei găsi la linkul de mai jos
http://cumcomandam.weebly.com
te mai aștept pe blogul meu,
vin-o și verifică dacă comanda ta
este gata,mulțumesc
 
 
 
 
 


 
" reny is baaaaaaaack :3
Posted by Rennii ;3 Posted at Friday 5 September 2014 & time 13:07 | 0 comments
heeeeeeeeeeeeei lume <3 reny is fucking baaack
*vă rog nu îmi săriți în cap că nu am terminat comenzile :o3
 am avut multă treabă*. okaaay,să vă zic cam cum a stat treaba ^^
 din decembrie și până acum :)) Rawrr a ajuns la un an frumos <3
 un an de blog cu multe teme realizaaate de Lecs,multă muncă,
ore pierduteee cu photoshop-ul în față,alte ore
încercând să fac ce a fost mai okaaay iar acuuum iată-mă aici ^^
 vă mulțumesc pentru 7700 de views <3 înseamnă extrem de mul
 pentru mine nefiind o cea mai bună bloggeriță :)) ^^
 între timp trebuie să îmi explic cele 6 aproape 7 luni lipsite . :o3
în primul rând am participat la diferite concursuri aici în deutschland,
reprezentând românia ^-^ de editat,de scurtmetraj de foarte multe :))
 am venit acasă <3 ei bine,vacanța mea se termină în câteva zile :)) :3
șa că de este cineva disponibil în Brașov :-? :> să își petreacă o
oră două cu mine :)) așteept oferte :> începe și școala,aici,așa
 că nu o să aveți atât de mult timp să intrați,dar nu-i problemă ^^
 atâta timp cât mai am și comenzi în chaaat ^^ :o3 o să le
 revizui pe toate,cap coadă,o să înlocuiesc chat-ul :o3 și o să o
 rog pe lecsuț *de care mi-a fost prea dor* să mă ajute când
poate cu noua temă,acum mă pricep *puțin mai mult,știu cum
mai stă treaba* și eu :)) și o să muncim să facem un rawrr
nou <3 sunt foarte entuziaasmată :)) cât despre restul textelo=
 rămase,o să încep să le efectuez cam când îmi ajunge și noul laptop ^:3
 vă las mai jos câteva link-uri unde mă puteți contacta :*
acum,pot să vă ajut cu codarea blogurilor de Tumblr *absolut orice* ,
gif,png,imagini și multe altele :* detalii în privat . <3
 mulțumesc pentru așteptareee și înțelegere vă iubesc. - Renni <3
Tumblr,Ask și vă așteeept și pe chaat <3 loveee ya'

 

0 Comments:

Post a Comment

Share this post please